Möblera om i planerna och inga egna bilder

I dag har jag fått kämpa för att hålla humöret uppe. Vädret, för lite sömn och att vara ensam vuxen med att rodda allt är väl kanske någon slags förklaring.
Tonåringarna har skött sig exemplariskt - de har dock en annan dygnsrytm än mig och jag har behövt vara vaken längre på kvällarna än en trött småbarnsmamma kan önska.
 
4-åringen vaknade kissnödig och ledsen tidigt i morse. Insåg att hon fått feber under natten och turligt nog somnade hon om en stund så jag kunde slumra in en dryg timme till.
Hade egentligen planerat att ta barnen till årets julmarknad på Centrumhörnan och kanske lämna önskelistor till tomten, äta hamburgare till lunch men ställde in.
Knyckte en bild från NV på de som var där.
 
Jag är glad över att det jobbas på igen i Ammarnäs och vi har snart ett loftgolv färdiglagt.
 
 
 
Fast jag vill att det ska jobbas på i Ammarnäs och jag vet att det kommer att vara värt allt slit, så har det just idag varit tungjobbat här hemma med många "situationer" i de små barnens lek som de behövt hjälp att reda ut, typ syskontjafs. 
 
Det har varit tålamodsprövande. 
 
Vi åt tidig middag och sen skjutsade jag Lisa till flyget, skönt att lämna över till maken som tagit sig hem.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0