Måndag och lite jul

I morgon ska jag på ett viktigt möte som rör vår lillkilles skolgång som inte riktigt har fungerat så smidigt som vi hoppats på.
 
Så idag har jag nördat ner mig i ämnet om att få en Ipad som hjälpmedel och vem som i så fall ska betala för den?
 
 
Jag hittade en sida med rubriken Att arbeta med Ipad i grundsärskola och med utgångspunkt från den texten gjorde jag en egen sammanfattning att ta med på mötet imorgon så jag kan argumentera för att han ska få så rätt stöd i skolan som möjligt.
 
Har skjutsat och hämtat barn i vanlig ordning, tvättat, lagat mat och torkat köksfönsterna. Städar och förbereder för att snart ta fram julpyntet.
 
 
Sjuttonåringen pysslade med fyraåringen som ville pärla och det resulterade i ett AIK-hjärta från sjuttonåringen..
 
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0