Härlig känsla att få ha ett inre lugn igen

 
Det ligger hårt arbete bakom för att jag tillslut ska kunna känna den här känslan av lugn, framtidstro och tillit till att det kommer att bli bra.
 
Missmod, tårar och argumentationer har gett positiva resultat.
 
Så just nu njuter jag av att äntligen få bära den här härliga känslan av att vara "en normal" familj.
 
Rue, Freja och Maria har sovit över här i natt och vi fick en bra natt. Sen åkte Maria och Freja hem vid halv tio för fler ändringar i sin uppsatsskrivning.
 
Jag och de små barnen har lekt och roat oss, ätit typisk småbarnslunch med makaroner och korv innehåll;).
Utgång efter maten och efter att ha hjälpt tre små barn igenom påklädningsprocessen och varit aningens svettig kom jag mig själv i mina egna kläder och ut genom dörren. Sen hade vi roligt ute rätt så länge.
 
 
 
Till mddag var vi allihop närvarande, även de hårt arbetande Ammarnäskillarna.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0