Gymnasium

 
 
Hej, kikar in här en snabbis innan jag går isäng.
 
Idag har jag följt Emma för att titta på olika gymnasieprogram. Emma är stensäker på att hon vill gå vård och omsorg på Balder.
 
 
En lärare, personal från ambulansen och elever beskrev så fint vad programmet går ut på och hur det är upplagt.
 
Vi mumsade på några godisar, clementiner och wook som det bjöds på.
 
 
Sen blev det lunchmellis på "Donken".
 
 
Väl hemma plockade vi undan, dammsög, torkade golv och åt middag.
 
När de små såg Bolibompa vispade jag ihop en sockerkaka till morgondagens tårta som jag hade tänkt lägga ihop ikväll men det får bli imorgon istället.
 
 
När Emma hämtades i Byske åkte jag förbi och tände i den slocknade lyktan hos pappa.
 
     
 
Jörgen och Mikael är i Ammarnäs och jobbar på. Tätskikt på stortoan är färdigt.
 
 
Lilltoan har fått klinkergolv.
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0