Fiskgryta och barnbarnsmys

Jag har haft en fantastiskt fin dag. Sovmorgon och sen städ av nedervåningen samtidigt som övriga morgonsysslor gjordes.
 
Strax före lunch kom Maria med Rue och sen har det rullat på. Emma passade barnen en stund medans jag städade övervåningen.
 
Fick bilder från Ammarnäs med hur de gjort för att beräkna hur golvklinkret ska läggas och det blir sååå fint!
 
 
Till middag gjorde jag ett nygooglat recept med kålrabbi och fänkål som de välgörande för mig ingredienserna.
 
 
Torsk kryddat med curry som serveras med ris är väl inte heller mina självklara kombinationer i min vardagsmatlagning?
 
Till middagen kom Maria och Freja och åt med oss, sen har vi sett Så mycket bättre och jag älskade verkligen Niklas Strömstedts tolkning av Mangnus Ugglas Jag mår illa.
 
Maria, Rue och Freja sover här i natt och jag har fått mysa med bäbis ikväll.
 
 
Nu har jag fått hem tonårstjejen och hennes sovkompis så då säger jag godnatt.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0