Black friday, soc och lussekatter

Mina dagar blir sällan händelselösa, men dock för ofta på sistone pressiga/stressiga/oroliga/ångestfyllda. 
Men nu känner jag positivt flyt igen, vilket känns så befriande och skönt. Min hjärna är trött och förvirrad ofta, då är de bilder jag tar ett bra stöd att blogga utifrån;)
 
Sonen seg och trött imorse och vi rök ihop, tillslut vaknade han och jag valde att vänta ut honom och samskjutsa lillan och han samtidigt.
Blev utelek och påfyllnad av fåglarnas fröautomater medans vi väntade in sonen. Ser ni lillan?
 
 
Vi delade upp oss idag jag och Jörgen. Jag tog ansvar för att skjutsa till skola och förskola medans maken gick till traditionellt adventsfirande på lillemans skola.
Så glad och stolt kille som sjöng med sina klasskompisar idag.
 
 
 
 
Jag hann på Cubus 40% rabatt innan tio efter jag lämnat sonen. Barnkläder inhandlades till de små, mötte sen upp Jörgen för avlastningsamtal med Vivianne som började 10.30.
 
 
Efter mötet åt vi lunch tillsammans, åkte upp igen till familjehemsenheten för att bolla lite tankar med min chef om semester, bil och avlastning.
 
Jörgen och Pontus drog till Ammarnäs, jag Emma och de små åt hamburgermiddag, gjorde sen saffransbulldeg och nattade de små innan vi bakade ut massor av lussekatter.
 
 
Lite kaos här hemma med julpyntgrejer som jag inte hunnit få upp, men bullar till marknadsförsäljning inför Emmas franskagruppsresa är fixat och Emma har klätt julgranen.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0