Serla

 
Min yngstas kartläggning är äntligen färdigställd och jag har varit på skolan för delgivning av resultatet. 
Jobbiga saker att höra, men också förvånande positiva saker kom fram och nu finns det en plan på åtgärder i vart fall.
 
HC ska hjälpa till med sömnskola, samtal, arbetsterapeut och kanske remiss till Bup ifall måendet inte blir bättre.
 
Att vara förälder vill jag för det mesta beskriva med positiva termer.
Det har dock varit tufft en period och medfört så många negativa känslor hos mig.
Det är inte lätt då ens barn inte mår bra och jag har brottats med känslan av att vara otillräcklig, att jag vill så väl och kämpar på men orkar inte fullt ut alla gånger, jag har brister, jag tar dåliga beslut ibland, kompromissar,  jag har dåligt samvete.
Egentligen inget konstigt med det och vet ni vad? Jag vet att mina barn älskar mig ändå och jag vet att jag duger precis som jag är!
 
Emmas franskagrupp har sålt toa och hushållspapper från Serla. Igår fick vi klassens leverans till oss.
 
 
Många bilar och bilar med släp har sedan kommit för att hämta sitt barns försäljning.
 
Igår fixade jag lite med mina sommarkläder och förberedde inför vår kommande resa.
Idag har jag lagat mat till grabbarna som ska till Ammarnäs.
 
 
Imorgon har jag det knökfullt med möten på fm. 8.30, 10.00 och 11.00. Ska sen hämta lillen 12.30.
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0