Min bägare är full

Skitmorgon!! Att vakna till det här gör mig rent ut sagt förbannad, men också så ledsen, besviken.
 
 
Att tonåringen inte stökar bort efter sig emellanåt det köper jag, men jag är inte ensam vuxen i det här huset och det händer allt för ofta att jag får röja andras slarv dagen efter. 
Men ilska är ofta min drivkraft och innan jag lämnade huset och de två sovande "grisarna" såg det ut så här..
 
 
Min bägare är rätt så full just nu och det behövs så lite för att den ska rinna över. Igår tog jag förmiddagen med småttingarna i vanlig ordning, sen efter mitt på dagen då sjusovarna klivit upp tog jag tjänstledigt och grottade ner mig i soffan och såg på Outlander tills det var kväll.
 
Det har snöat på morgonkvisten och jag fick sopa av bilen innan lillan skulle skjutsas i morse.
 
 
Måndag och ny vecka, endast nitton dagar kvar tills vi åker till Sunny Beach i Bulgarien motiverade mig att ge mig ut på en promenad.
 
 
Blev en tre kilometers runda, bättre än inget.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0