Jag och Emma + de små

Emma var tokslut igår och somnade efter middagen. Maratonsov till sex i morse sen chillade hon med sin telefon i sängen, duschade och försedde de små med frukost.
Fina omtänksamma Emma. <3 Snygg och fräsch frukost till sig själv gjorde hon också.
 
 
 
Sen planerade vi dagen tillsammans, Emma ville gymma i Byske och jag ville hämta en Wiggelcart jag köpt på en köp och säljsida.
 
Klockan ett lämnade jag av Emma utanför badhuset i Byske, själv åkte jag och småttingarna och köpte Wiggelkarten.
Nästa punkt på listan var att köpa lördagsgodis.
 
 
Vi hade tid över så vi åkte och sa hej till pappa. Det toksnöade just då och det blev vitt på marken.
 
 
Vi hann också leka på förskolans lekplats.
 
 
När Emma gymmat färdigt åkte vi till Kåge för att med hjälp av extranyckel lämna mina fynd från köp och sälj till Rue. Rue är just nu i Stockholm och snart på väg till USA.
 
 
Till middag lagade jag en paj.
 
     
 
Medan pajen gräddades i ugnen krattade jag några kvadratmetrar till och hade god hjälp av lillkille som gillar att jobba.
 
 
Fick hjälp med dukningen av lillan.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0