Jag har det bra

Nu njuter jag. Barnen mår bra och då mår jag bra!
 
Vi tar det från början. Söndag åt vi gott, solade och badade och njöt av livet då de små mest fick bestämma takten. Mors dag och jag hade inga förväntningar alls. Snarare acceptans att mina barn inte skulle komma ihåg!?
 
Johanna var först ut med grattis till mee..;) via Snapchat.
 
Nästa att komma ihåg mig var Emma och Pontus som gav mig en morsdagskram.
Lisa kramade också om mig och funderade på vad jag ville få som morsdagspresent?
Jag är bara så tacksam att få vara med mina barn, det räcker gott och väl.
 
 
Det är vackert här och vi alla njuter..
 
 
Vackra planteringar.
 
 
Morsdagen började med noll förväntningar, men gav hundra procent tacksamhet!
Måndag efter lunch åkte vi ner till centrumet av SunnyBeach och strosade runt.
 
 
Vi hittade ett fiskspa och jag övertalades att prova, det blev min morsdagspresent.
Jätteläskigt, men glad att jag vågade prova.
 
 
En ljudbok är slut, jag njuter i solen och äter alldeles för mycket mat.
 
 
Idag onsdag har jag varit ganska mycket själv med småttingarna. Sovmorgon för en del, någon tog massage och trötta tonåringar är väl förklaringen på det.
 
 
Vi har hittat en rytm, frukost för en del, poolhäng och sen på kvällen lite underhållning och en drink till lillkille;) Drinkarna heter Bamse, Prinsessan Elsa bl.a.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0