Högt och lågt och min tur att inte orka

Det pågår en process i vår familj, en resa till något bättre, tonårstid som är lite extra jobbig ifall jag jämnför mina fem barn, affektsmitta och den luriga ångesten som extra krydda. 
Jag vet att jag är en mycket bra människa och mamma, vilket du också är!
Idag har jag dock kännt mig liten och misslyckad, totalt genomledsen över att jag inte kan förmedla hur viktiga och värdefulla, älskade och fina mina barn är.
Räcker så egentligen, men idag har jag varit den som haft svårt att orka hålla ihop...
 
Skjutsat och hämtat som vanligt och sett till de små ute en stund och samtidigt krattat.
 
 
Tacksam över fina vän som ringde och förstod, förstärkte då jag tvivlade...<3<3<3
 
Pontus och Jörgen övningskörde upp till Ammarnäs i afton.
 
 
Kram. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0