Framme i Bulgarien :)

Vilka fantastiskt tappra och duktiga barn vi har med oss på den här resan. Sitta i nästan 80 mil i bil utan padda, leksaker eller andra sysselsättningar har de och vi fixat med bravur.
 
       
 
Vi åkte hyrd niositsig bil ner till Stockholm och för att vara ett seriöst bolag som hyr ut var bilen i ett otroligt "sunkigt" skick.
 
 
Men ett som är säkert är att inget ska få solka ner den här semestern och det gäller att välja glädjen i allt istället för att lägga fokuset på hur det annars hade kunnat vara ifall, om, eller vad man nu vill skylla på...;)
 
En natt hos Johanna fick vi och hennes fina omsorger, lek med mina fina barnbarn innan vi parkerade på Arlanda och påbörjade vår resa.
 
 
Jag förundras över hur smidigt allt går och hur fina barn jag har.
Passkontroll, bagageinlämning, säkerhetskontroller, taxfree och bara väntan men alla hjälps så fint åt.
 
 
I väntan på vårt bagage på flygplatsen tog jag några bilder.
 
 
Väl framme på hotellet blev det lite tokigt då hon i receptionen sa att vi fick gå till restaurangen och äta lite och att de skulle ha öppet extra länge då de hade gäster som anlände sent, men vi avvisades.
Det löste sig och vi fick mackor och frukt istället och satt och mumsade på det i mörkret vid en poolbar.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0