En djävul till granne

Bland dagens toppnyheter får vi veta att den pedofilmisstänkte läkaren nu har dömts till 10 års fängelse och livstids utvisning.
 
2014 eller 2015 sålde vår granne sitt gula hus och den här läkaren och spanjoren blev vår granne i ett par år.
Han var även BVC läkare till ett av mina lånebarn vid ett tillfälle.
 
 
Jag har alltså stått och pratat med detta avskyvärda kräk som dessutom vid ett flertal tillfällen erbjöd sig att hjälpa mina barn.
Kräket försökte också bjuda in mina barn till sig via mig som något slags avlastningserbjudande vilket jag givetvis aldrig tackade ja till.
Varför skulle jag tillåta mina barn gå över till en för dem okänd människa? 
Men jag anade aldrig då vilket avskyvärt kräk han va. Fy fan!
 
 
Jag kräks på såna här vidrigheter. FY!!!!
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0