Sysslorna tar aldrig slut

Har varit enormt trött idag, sovit oroligt då besvär av klimakteriet har stört mig genom att jag ömsomt har varit varm och ömsom frusit.
 
Idag har jag fortsatt att städa i garderoben och nu fick linneskåpet lite bättre ordning.
 
 
När jag skulle hämta barnen hade det rasat från garagetaket och mer skottning hamnade på dagens lista över sysslor.
 
 
När barnen var hämtade och ett utvecklingssamtal var avklarat var det bara att hugga i..
 
 
Barnen fick sig en liten mindre pulkbacke på köpet.
 
 
Efter en halvtimme var jag färdig med snöskottningen och gick in och lagade middagsmaten.
 
 
Sen har det gått i ett med disk, plock, ta reda på tvätt, duschning av småbarn, läst saga, borstat tänder och nattat.
 
Köpte en ny lampa till hallen då jag handlade på fm, den skruvade jag också upp.
 
 
Nu ska Pontus få vara barnvakt medans jag åker till Byske och hämtar Emma.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0