Slalom

Förutom Post Malons konsert fick vi ju umgås med Johanna och hennes underbara familj. Elton och Alma hade längtat efter att mormor skulle komma, kanske Alma speciellt mycket och hon kom in till mig vid halv åtta på fredagsmorgonen. (Jag sov i hennes rum.)
 
 
Till frukost blev det smothie.
 
 
Efter frukost packade vi oss iväg till en slalombacke bara tio min bort från Täby. Ungdomarna som nyss vaknat då vi åkte ville inte hänga med.
Helt otroligt vad Stockholm kan leverera? Trots att det mestadels är barmark, plusgrader och strålande sol finns det ändå flera fungerande slalombackar.
 
 
Efter fyra dagars skidåkning åker Elton lift själv och kan både svänga och bromsa, jag är imponerad.
 
 
Alma kämpar också på men är inte så uthållig.
 
 
Sen när Alma blev less chillade jag och hon i solen och lekte.
 
 
 
Vi hade en kanondag där i backen och det är sådana här dagar man kan leva länge på.
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0