Sjukstugan fortsätter

Min feber vill inte släppa taget. Har ont i halsen, ont i skelettet främst höfterna då jag böjer mig ner och en vag huvudvärk, illamående då mattheten övermannar mig då jag kämpar med vissa vardagsmåsten.
Hade drygt 37 grader i morse (yippi!!) men den steg fort till 38,5 då jag behövde vara igång..
Jörgen har fixat maten och så tidigare i veckan och har kunnat lämna lillan på förskolan och jag har bara behövt hämta, men idag då vi båda är lediga fick jag lov att dela med mig om vem det var syndast om då vi båda hade 38.5 vid lunchtid. Egot i mig säger att han vann då han somnade i soffan efter lunchen.
 
Jag skickade ut barnen för lek på gården och de sysselsatte sig nästan i en timme medans maken snarkade på soffan och jag i snigeltempo utförde lite sysslor..
 
 
Har fått hem min lillminsta dotter från Stockholm, hämtade henne 19.55 på flygplatsen.:)
(Trots ett envist "swoschande" i skallen som jag alltid får vid feber).
Men man kan det man vill! Det är ett bra motto.
 
Hon har haft en mycket bra vecka med sin storasyster, eller egentligen med båda sina storasystrar.
 
 
Mina barn är min största vinst här i livet! Jag älskar er tusen miljoners! <3<3<3<3<3<3
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0