Gräsänka igen

Jag har varit igång hela dagen inser jag nu i kväll, aldrig legat och vilat, men suttit ner rätt mycket.
Jag är själv med ansvaret över hemmet i veckan då Jörgen är på konference.
 
Nu finns det inget att skylla på längre och jag har därför använt gammalt material från kurserna jag gått med Ulrika Davidsson och satt ihop mina favoritrecept utifrån hennes modell med 5:2 fasta och 16:8 fasta samtidigt som det är lågkolhydratkost.
 
 
 
Jag och lillkille handlade tillsammans innan vi hämtade upp Pontus efter sin skola och sen lillan från sin förskola. 
Väl hemma gjorde jag iordning lite matlådor, bl.a dillblommkålsmos och lax.
 
 
Jag ska runda av den här dagen, tempen har stigit och just nu är den strax under 38 grader.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0