Söndag med lite trädgårdsfix

Skönare temperatur ute idag än igår. Jag har klippt gräsmattan på förmiddagen då det var lite mulet och det kom också några få regndroppar.
 
 
Efter lunch sprack det upp och solen visade sig igen. Jag och småttingarna har varit ute mest hela dagen och pysslat på. 
Bron är uppskurad och plattorna framför huset är rensade från ogräset som växer i springorna.
Har även latat mig och suttit i solstolen och lyssnat på podd.
 
 
Förra veckan tog jag lite kort på det som blommade i mina rabatter då.
 
Innan middagen i afton hann jag påbörja ogräsrensa den ovala rabatten.
 
 
Det blir så fint och då mår min själ så mycket bättre.
 
 
Hade sällskap av en liten söt piga.
 
 
Imorgon börjar den sista skolveckan innan det blir sommarlov för alla barnen.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0