Möte efter möte och barn som behövt mig

Det har verkligen varit fullt upp för mig den här veckan. Massvis med möten, klipptid, optikerbesök och dessutom har jag varit gräsänka då Jörgen kört Kirunasvängen.
 
I går var det skolavslutning och nu har alla barnen sommarlov. Skönt tycker jag.
 
 
Sommarlovsfika med jordgubbar och glass enligt tradition.
 
 
Idag har jag hunnit massor inser jag då jag tittar i mitt bildarkiv..
Först skjutsade jag Pontus till sommarjobb och då passade jag på att vattna hos pappa.
 
 
Oljade sen in bron och klippte gräset innan lillen hämtades på fritids 12.15.
 
 
Städat av altanen från all tallpollen så vi kunde äta vår grillmiddag där.
Har också hunnit med att rensa ogräs lite här och där i trädgården.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0