Kosläpp och student

Nu blev det en paus i mitt bloggande igen och jag ska uppdatera lite mer om Bulgarien, hemresan och dagarna efteråt så småningom.
 
Nu är sommaren verkligen här och idag har vi hunnit mycket. Jag har klippt gräset och rensat lite ogräs men också hunnit vara på ett kosläpp i Sandfors. Jag har aldrig varit på något kosläpp tidigare och tycker det var roligt och det blev en bra utflykt för de små.
 
 
 
Till middag grillade vi och jag gjorde efterrätt.
 
 
 
I går var vi bjudna att fira studenten med min brorsdotter Alva.
 
 
Efteråt bjöds vi på smörgåstårta på Gästis i Byske och sen gofika hemma hos Alvas mamma.
 
 
Tack för allt gott ni bjöd oss på! 
 
Efter firandet åkte vi förbi hos pappa och tittade till blommorna och sa hej.
 
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0