Hyrbil och hemresan

I vintras blev min bil utsatt för en skada, vet inte hur men upptäckte en stor "böngel" på motorhuven som om någon suttit på den.
Vi anmälde skadan via försäkringsbolaget och de ska laga eller byta huven och lacka om den för sjukt många tusenlappar i självrisk:(
Idag var det dax att lämna in bilen och nu kör jag en röd hyrbil i en vecka istället.
 
 
Det är nu en dryg vecka sedan vi påbörjade vår hemresa från Bulgarien.
Vi hade sen utcheckning på ett rum så vi använde förmiddagen till att packa och checka ut innan elva från ungdomarnas rum.
Resten av dagen hängde vi vid polen och njöt av de sista timmarna av vår semester. Klockan 18.15 sa vi hejdå till hotellet och åkte till flygplatsen.
 
 
Småttingarna har varit otroligt tålmodiga och följsamma då vi köat och hängt i väntan på bageincheckning, passkontroll o.s.v.
 
 
Vi köpte sallad och mackor på flygplatsen och åt vår middag innan avgång.
 
 
Flygresan hem gick fort och vi var framme hos Johanna vid ett på natten. Sov lite oroligt och då jag vaknade vid fyra på morgonen kunde jag inte låta bli att ta kort på de här tröttingarna.
 
 
Efter frukost och lite för kort stund till lek var det dax att bila hemåt igen.
 
 
Lunch åt vi i Harmånger.
 
 
Jag sov och vilade mycket på hemresan och den gick riktigt snabbt faktiskt.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0