Etanol och en ny erfarenhet

Behövde åka ner och handla lite i stan och på väg hem så började tanklampan lysa på min hyrbil. Svängde av i Kåge och tänkte tanka där, men de hade inte någon etanol som min hyrbil behövde.
Vände om till stan och tänkte mig att OKQ8 Solbacken bör väl ha, men icket det. Fick åka ner till den obemannade OKQ8 macken på Erikslid för att tanka.
Etanol har inte blivit populärt som drivmedel tänker jag, eller vad tror ni?
 
 
Jag älskar verkligen att köra den här lilla golfen och därför lovade jag gärna grannen att hjälpa honom att skjutsa sin grabb upp till Fällfors och Drivcenter där han skulle jobba för att tjäna pengar till sin innebandyförening. 
 
Har inte hunnit så mycket mer än de hushållsrelaterade uppgifterna och plocka/städa efter alla andra.
Nya kylskåpet är inte lättmöblerat och tyvärr  ställs bara allt in huller om buller så det behövde jag organisera om i lite innan jag fick in maten jag köpt.
 
 
Tänker flytta sandlådan och bygga ett barnutekök, men hann inte mer idag än att klura lite på hur..?
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0