Bulgarien och Ammarnäs

Vår sista kväll i Bulgarien åt vi inte vår middag i bufférestaurangen utan på en annan restaurang på området. Green and grill var dess namn.
 
Vi bjöds på välkomstdrink och tapas.
 
 
 
Sen fick vi beställa mat. Pasta till lillan, hamburgare till lillen, Emma och Jörgen och grillat kött till mig och Pontus.
Det var en jättetaggad ung tjej som serverade oss och tog upp beställningarna, men hon gjorde flera misstag som att inte fråga vad vi ville dricka och hon tappade bestick och så. Men hon var så oerhört glad och trevlig så det blundade vi för.
Det tog jättelång tid innan vi fick mat och min mat var kall, ville inte klaga för den unga tjejen gjorde verkligen sitt bästa.
 
 
När vi avnjöt vår goda middag och semestrade så åkte Mikael, Maria och Rue till Ammarnäs och spikade panel.
 
 
Och nu den här helgen är Jörgen och Pontus där och jobbar vidare.
 
 
Loftet har fått en skiljevägg.
 
Jag har storstädat toan, rensat ogräs, tvättat och tagit hand om småttingarna och servat Emma. Jag går på autopilot just nu, bäst så.
 
 
 
Det är varmt, riktigt varmt med  28 grader i skuggan.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0