Bulgarien återblick

Vi fick tillslut ihop en liten utflykt till Nesebar vår näst sista dag i Bulgarien nämligen på fredagen. 
Nesebar är en "gamla stan från 500 talet f.kr" belägen på en udde och finns med på Unescos världsarvslista.
 
 
Jag har varit i Bulgarien en gång tidigare och då vet jag att vi åt på typ den här restaurangen...
 
 
TUI hotellet vi bodde på var fantastiskt fint, trots att jag kritiserat TUI för hur de bemött oss som kund på den här resan.
TUI hotellet hade som en egen taxiservice förstod vi då vi åkte till Nesebar och fick ett visitkort av taxichauffören efter frågan om vi ville åka tillbaka med honom.
 
När vi gått runt Nesebar och kom fram till taxiområdet blev det så fel, vi förhandlade med ett sunkigt taxibolag och fick samma pris tillbaks till hotellet samtidigt som Pontus hittat vår taxichaufför som jag dessutom ringde och la på, han ringde upp mig och Lisa fick förklara. Svårt då många viljor fanns och fel beslut togs.
 
Väl hemma på hotellet duschade vi och klädde upp oss inför ett restaurangbesök på hotellområdet.
Men mer om vår allra sista kväll i ett senare inlägg.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0