Barnbarn, födelsedagsbarn och midsommar

Det var så länge sedan vi träffades, men igår fick jag äntligen busa med farmors hjärta.
 
 
Emma önskar sig en hund, jag vet inte om jag orkar ta hand om en hund då hon inte orkar?
Vi funderar på att träna/prova med Cia i sommar.
 
 
Promenader ja, hundhår nej, Pontus allergi nej....
 
Ikväll har jag bakat bullar inför Emmas femtonårsdag som i år infaller på självaste midsommarafton.
 
 
Lillan som bor hos oss på jour behövde akut hjälp i morse. Hon tål inte myggen och jag ringde till vårdcentralen igår och vi beslöt oss för att avvakta, men imorse var hennes ena öga totalt igenmurat.
 
 
Behövdes ommöblering i schemat och Jörgen VABbade och fixade läkarbesök och allergimedicin så jag kunde gå på sommarlunchen på restaurang Rustique med min chef.
 
 
God mat och fina blommor och choklad gav den lunchen;)
 
 
Lisa är här i Norrland nu och ska bo här hos oss i sommar. Mysigt för mitt mammahjärta. Hon ska sommarjobba på ICA.
 
Nu ska jag och mina trötta, kliande allergiögon gå isäng.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0