Jag ska måla hela världen


Att måla verkar vara min grej den här våren och sommaren.
Söndag och måndag hjälpte jag brorsan att måla sitt hus.

(null)

(null)

(null)

Måndagkväll vid midnatt var jag återigen i Ammarnäs.
Jag, Jörgen och småttingarna ska försöka göra färdigt det som är kvar ute på stugan. Bla takrasskydd. Vi började med att städa bort allt skrot ute och körde med det på tippen här i Ammarnäs.
Sen ska vi fixa våtspärr och försöka få teknik rummet klart.

(null)

Älskar att jobba på och se resultat. 
När jag hamnat i vänteläge har jag fixat med frigoliten och gruset runt garaget.

Hemma har Emma städat hela huset såg jag på snap när jag vaknade imorse.
Ungdomarna är nämligen hemma med Lisa.

(null)

Vi hann ha besök av Rue några timmar innan vi bilade upp till Ammarnäs. Lycka.

Annat jag hann med hemma var att hälsa på pappa,klippa gräset och plocka jordgubbar.

(null)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0