Hemma en sväng

Jag rullade in på Drängsmark 78 halv elva i kväll. Gillar verkligen vårt hem, trädgården, huset och hur vi har det. Tur är väl det!?
Jordgubbarna är mogna och behöver plockas in varje dag, vilket Lisa fixat. Smultron finns också i överflöd.
 
 
Idag har tonåringarna hjälpt till mycket bra, jag och Emma har laserat innerväggar och Pontus har hjälpt sin pappa med underspikningen.
Innan vi åkte hem hjälpte de till med tandborstning och pyjamasfix så de små blev fortare färdiga för hemgång.
 
 
Innan jag åkte upp till Ammarnäs för tio dagar sedan var jag förbi pappa och gjorde sommarfint.
 
 
Trästock är det som gäller för ungdomarna i helgen medans jag och Jörgen drar lott om vem som ska få åka upp igen lite i förväg...
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0