Familjen samlad

Idag har jag inte arbetat hela tiden, men slutfört vissa målningsområden i vart fall.
Innerpanelen slutförde jag och Emma ikväll tillsammans.
 
(null)
 
Garaget är nu färdigmålat. Tänker att vi gör huset färdigt utvändigt imorgon.
Vindskivebrädorna och där hängrännorna ska fästas är kvar utav det vita.
Jörgen och Pontus har fixat underspikning.
 
Jag och Emma tog med oss småttingarna på promenad och hittade en stig upp på ett närliggande berg där vi kunde fota vår stuga uppifrån.
 
(null)
 
Det är allt annat än lätt, roligt eller speciellt njutningsbart att få tonåringarna att gilla Ammarnäs just nu.
På torsdagsaftonen/kvällen rullar jag förmodligen hem igen och gör det de tycker är roligare just nu.
 
Igårnatt hade vi ett lodjur på besök här bland husen i Ammarnäs. Häftigt
 
(null)
 
 
(null)
 
Love mitt liv just nu!
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0