Känslor Bamse och motion

Missförstå mig rätt, men jag blev så ledsen och besviken igår då vi fick det tråkiga beskedet att Jhon inte får lägenheten han skulle flytta till snart, han snubblade på mållinjen och den som i nuläget hyr den etta han skulle få hyra från och med första februari ska inte längre flytta! 
 
Man planerar utifrån det som ser ut att vara närmaste framtiden och man förhåller sig till den planen och vips så är det inte den planeringen som gäller längre. Suck!
 
Skjutsade Emma och Pontus till Byske och då tände jag ljusen hos pappa.
 
 
Idag har jag varit igång hela dagen. Började redan i morse med att förbereda tårtbak till Rue som vi ska fira imorgon.
 
 
Efter lunch till lillkille och frukost till mig, gick vi ut och plockade ner sparkarna från vedtaket.
 
 
När vi fått liv i resten av familjen drog tre av oss ut på en sparkrunda.
 
 
Väl hemma startade jag med att tillverka en Bamsefigur till Rues tårta. Till att börja med gick det så bra...
 
 
Sen började det att strula för att degen var för lös och Bamse började sjunka ihop..
 
 
Försökte på olika sätt att stötta upp honom men han har fått sig många tryck och törnar på vägen och är sig inte riktigt lik längre..
 
 
Sen tänkte jag att självaste tårtan skulle se ut som en honungsburk, men den röda färgen blir ju bara rosa..
 
 
Nu återstår det att se imorgon om Bamse har torkat så pass att han kan stå på tårtan imorgon?
Helt klart ett misslyckande utseendemässigt, men jag hoppas den smakar bra i vart fall.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0