Vi jobbar på

Jörgen och Pontus jobbar på med elen i Ammarnäs och spikar vägg då elmaterialet tog slut och de får påfyllning först i morgon.
 
 
 
Jag har målat golvet i hallen klart, målartvättat och förberett lite annan målning, färdigställt runda bordet och stolarna.
 
 
Det blåser som sjutton, tydligen en storm med något kvinnonamn jag inte kommer ihåg och Jörgen meddelar att husvagnen gungar kraftigt i vindbyarna.
Upplevde att min bil hoppade på E4 då vi skulle hämta Emmas kvarglömda ryggsäck i kväll.
 
 
Många funderingar och trixande för att få ihop vårt stugbygge. Jag vill ha en egen toa där snarast för att underlätta då vi ska vara där V 10.
Mulltoa, eller riktig toa som man spolar med hink..?
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0