Min måndag

Dagen började med en skitmorgon där två inte klev upp och tog sitt ansvar, jag borde vara van och jag borde inte bli irriterad över det men nu blev jag det ändå.
 
8.45 hade jag klipptid i Byske och de vackra vyerna skingrade mina tankar något.
 
 
Jag var tidigt i Byske och passade därför på att hälsa på pappa. Kom mig inte så nära stenen men vinkade till honom en bit ifrån.
 
 
Jag valde att klippa lugg och blev så nöjd.
 
 
Sen åkte jag hem och målartvättade taket och har idag både grundmålat och strukit på ett första lager färg på tak, ytterdörr, tvättstugedörr och garderobsdörr + boasering däremellan dörrarna.
 
 
Lillkille har varit ute och lekt mest hela eftermiddagen. Snögubben förlorade sitt huvud bl.a.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0