Totalt utmattad

 
Hej! Nu blev det en ofrivillig bloggpaus, men jag har helt enkelt inte orkat. Sov oroligt under onsdagsnatten och vaknade med feber på torsdag. Lyckades fixa alla skjutsningar och hämtningar med nöd och näppe.
 
 
 
Det är magen som krånglar. Tror inte det är magsjuka, hellre matförgiftning eller så beror det på att jag totalfuskade på onsdagafton och kväll med att äta både köttbullar och julskinka.
Kan hända att min mage nu vant sig vid kostomläggningen och absolut inte tål för mig rödlistad mat?
 
Fredag var jag ännu sämre, allt bara rann rakt igenom. Har fortfarande inte kunnat äta något förutom några majschips och vätska sen torsdag morgon.
De små barnen hade umgänge med sina föräldrar på Leos på fredageftermiddag och det var bara att härda ut.
Jag klarade av precis de fyra timmarna jag var borta utan toabesök. När jag landade hemma hade febern stigit.
 
 
Fick besked om att Jörgens flyg från Malmö var försenat och att han troligtvis skulle missa sista flyget upp till Skellefteå och då kändes det förtvivlat hopplöst.
Nu försenade nog sas flyget till Skellefteå också så drygt nio igårkväll kom han hem.
 
Jag har sprungit på toa hela natten och morgonen, febern har dock sjunkit.
 
Jörgen tog barnen och drog till stan medans jag ändå försöker fixa med städ av toalett, renbäddning och vikning av tvättberg utimellan vila och toabesök.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0