Dan före dan

Jag och guben har städat huset på förmiddagen, vikt tvätt och bakat kakor.
 
Klockan ett fick vi främmande av en familj som själva är familjehem. De ville så gärna komma och hälsa på då vi båda haft samma barn placerat.
 
Roligt att de tog initiativ till att fråga om de fick komma och hälsa på.
 
Till middag gjorde jag ris och kycklinggryta och nu äntligen känner jag mig någorlunda frisk från vad det nu var som gjorde att min mage och tarmsystem helt slogs ut.
 
Efter middagen ställde Lisa upp att chilla med de små så jag och Jörgen kunde åka och köpa ett begagnat barnlekkök från IKEA.
 
 
Tror de små kommer att bli överlyckliga imorgon då de vaknar och ser vad tomten kommit med under natten.
 
Vi kom hem en sväng och hjälpte till med nattningen innan vi åkte iväg igen för att dela ut de sista klapparna och tända ljusen hos pappa. Vi tände även hos mormor.
 
 
 
God Jul fina ni:)
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0