Besökt och besök

En bra morgon på många områden, dock fick jag lov att backa och låta Jörgen ta över att prata med vår dotter som blev hemma idag igen. Jag blir så otroligt stressad och kan inte vara lågaffektiv i bemötandet.
 
Gjorde bort lite städning innan jag åkte iväg för att besöka och surra med min nyfunna vän och jourkollega.
Vi tänker så lika och hon har hjälpt mig många gånger att hitta lösningar på olika problem som dyker upp i mitt uppdrag och jag har nog kunnat göra detsamma för henne många gånger. 
 
Hämtade sen upp barnen från förskola och fritids lite tidigare för att kunna ta emot ett rutinbesök av deras socialtjänsthandläggare.
Känner ett enormt stöd av dem i mitt uppdrag.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0