Yttre omständigheter

Jag är en rättskaffens människa där ärlighet betyder mycket för mig och jag strävar alltid efter att göra mitt bästa och mår som bäst då jag arbetar hårt och kan hjälpa till och göra det bra för andra och då spegla mig i den glädje man kan ge andra.
Jag kan liksom inte lämna ut VARFÖR, men jag är verkligen inte stark just nu.
Jag vet rent intellektuellt att jag är bra, riktigt bra och dessutom bäst för många men rent känslomässigt är jag riktigt skör och instabil och bryter ihop för minsta lilla tjafs.
Ofta, alltför ofta tillåter jag mig att känna mig misslyckad både som mamma och som partner.
Jag vet att vem än som skulle gå i mina skor skulle också känna sig stressad och må mindre bra..
 
Jag orkar inte ta hand om mig själv och spyr på min dåliga karaktär och disiplin. Vågen hånler till mig och kroppen skriker efter bättre kost och mer motion.
Min Rosacea blommar för fullt vilket inte är konstigt!?
 
 
 
Men i  morgon på morgonen startar jag, Emma, Lisa och de små vår färd till Stockholm:) Semester!
 
Städat, tvättat och ogräsrensat i trädgården har varit prio ett sen jag kom hem från Ammarnäs.
 
 
Vattnat hos pappa och rensat vissnade blommor har jag gjort så ofta jag varit i Byske.
 
 
Mikael och Maria har varit några dagar upp till Ammarnäs och fixat med elen, innertaket, tagit emot köksleverans och massa annat.
 
 
 
I dag har vi firat Alva hemma hos Eva och det var ett skönt avbrott och gav många fina samtal..
 
 
ÄLSKAR ER TUSEN MILJONERS<3<3<3<3<3
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0