Utmattad? Nära väggen?

Är allt annat än på topp just nu. Kämpar på med vardagsslitet och försöker finnas där för alla som behöver mig.
Tyvärr är jag totalt dränerad på energi och det har varit svårt att hitta positiv energi att fylla på depåerna med.
Lättirriterad, trött, värk i lederna, glömsk och förvirrad är bara några symtom jag har.
Känner mig ofta fel, missförstådd och blir därmed lättkränkt och tar åt mig av yttre faktorer och trycker ner mig själv.
Bloggen orkar jag inte med för tillfället då jag inte vill gnälla och har svårt att få till lättsamma positiva inlägg om vad min vardag består utav.
 
 
 
Skolstart, sömn eller snarare brist på sömn, mobilberoende, hyss, möten, utredningar, ångest, humörsvängningar, krav, hormoner, tonåringar, trots, tokiga beslut, framtid..m.m runtikring vi alla som bor här under samma tak prövar oss hårt på olika sätt.
Känslor över allt.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0