Mycket för pengarna

 
Jag, Emma och de små har varit till Arninge idag och shoppat.
Tycker att vi fick väldigt mycket för pengarna på Lager 157. För drygt 1000 kr fick lillkille en ny ryggsäck, två t-shirts och en hoddy, Lillan fick en stickad tröja och en t-shirt, jag fyndade mig ett par tights, bluströja och en stickad myströja och till sist fick Emma sig två bas t-shirts, jeans och en roligare t-shirt.
 
 
 
Vi åt en sallad på Ica till lunch sen handlade vi ingredienser för att kunna göra biff och potatis till middag.
Vi hämtade Elton på fritids både igår och idag.
 
 
Efter middagsmaten åkte jag, Lisa och Johanna med lite saker till Lisas lägenhet. Jag kom lite efter och hörde Lisas skriiik när jag var på väg in i lägenheten. Jag fick äran att döda en jättespindel på fem centimeter. Bilden är på liket.
 
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0