Vagnen rullar och jag hakar på

Här händer det inte så mycket nytt, jag kämpar på med att inte tänka så mycket och försöker njuta av dagarna och mitt liv. 
Vara en bra mamma och försöka ta hand om mig själv, det senare är svårt. Jag kämpar på med att äta bättre mat, men har inte kommit igång med någon form av rörelse/träning.
Igår var jag och klippte mig, mycket kortare än jag haft på länge valde jag den här gången.
 
 
Imorse när jag tog fram min lilla plattång så sprakade det i den och jag gissar att den är helt söndernött.
Åkte därför ner till stan och köpte en ny + ny fondation som också höll på att ta slut.
Lillan fick nya handskar och en ny mössa.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0