På ytan

Det kändes skönt att vi åkte hem från fjällen redan i söndags så fick vi tvätta upp vinterkläderna och ha en dag hemma innan vardagen rullar igång.
 
Jag kom även igång med vårstädningen ute och hann kratta gamla kullenområdet där numera vår lada står. Fick god hjälp av lillkille med att köra skottkärran och lasta den.
 
 
Det som göms i snö kommer fram i tö, ogillar att stora lånis inte städade bort efter sig.
 
 
Jörgen hjälpte mig att få på sommardäcken på min bil, lastade av skotrarna och tog fram alla cyklar.
 
 
Hann också med att hämta Lisa och umgås med henne ett par timmar innan jag skjutsade henne till flygplatsen vid artontiden.
 
 
 
Vi fortsätter att kämpa på med det vardagliga, men har ett bakslag delux i att vara tonårsföräldrar. Vi kämpar med våra känslor, med vår oro, med att inte dras med ner i hopplöshetens avgrundslösa hål. 
Det är så enormt jobbigt att ens barn inte mår bra - det äter upp en!
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0