Mysig utflykt med tonåringarna

Jag, Pontus och Emma har varit till Piteå idag för lite shopping. Vi började med att äta lunch på Bastardburgers.
 
 
De gillar inte riktigt att jag vill fota hela tiden, men de ställde ändå upp.
 
 
Efter shoppingturen klättrade vi upp på vårt parkeringshus och njöt av solen en stund.
 
 
Älskar när jag får umgås på det här sättet med mina guldklimpar.
 
 
Vi åkte och handlade lite lördagsgotter innan vi hämtade upp en kompis till Emma och skjutsade hem de till henne innan jag och Pontus åkte hem.
Emma kommer hem med buss lite senare ikväll och ska hämtas i Ostvik.
 
Älskar sådana här dagar och fler kommer snart då Påsklovet är här:)
Vi ska åka upp till Ammarnäs på långfredag och då blir det mycket familjemys.
 
Jag har inte påskpyntat här hemma ännu, om det ens blir av i år? Men en flerfärgad tulpanbukett lyser upp vårt köksbord så himla fint.
 
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0