Mil i bil

Emma kom sig inte upp i morse så efter att jag skjutsat lillan till sin förskola vände jag hemåt och plockade upp Emma för att skjutsa henne till skolan.
Plockade sen upp en kasse med kläder som jag köpt via en köp och säljsida då jag "lix" var i Byske.
 
 
Tre tights och två överdelar för endast 120 kr. Älskar att köpa begagnade barnkläder, upplever att andra har mycket bättre smak än jag och säljer så fina kläder.
 
När jag kom hem dammsög jag och torkade av golven, samt städade toaletterna.
 
Blev sen en enkel, men nyttig macklunch med makrill för mig innan jag hämtade upp lilleman på förskolan.
 
 
När jag hämtat lilleman åkte vi direkt till stan för att hämta upp Pontus från sin skola. Han fick sluta tidigare och missade tolvbussen och nästa buss till Drängsmark går först vid tre.
Bättre att hämta hem honom då han vill hem än att han ska driva runt på stan.
Passade också på att helghandla mat samtidigt.
 
Var hemma ca kvart i två och hann ställa in maten och steka upp köttfärs till den planerade tacomiddagen innan det var dax att åka och hämta lillan.
 
 
Väl hemma igen hackade jag upp alla grönsaker och förberedde allt som behövs till tacos. Jörgen har varit hemma idag och är sjuk så han fick passa barnen den stund det sen tog mig att hämta hem Emma som "gymmat" i Byske efter skolan.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0