Kaosdag

Min planering idag var att måla det sista varvet i taket i vardagsrummet och sen vårstäda där och byta gardiner.
Min tidsberäkning var ett par timmar och inte hela dagen som det tillslut blev.
 
Det började med att jag tippade ut en färgburk och fick sanera golvet i tvättstugan från två liter färg.
 
 
Ska man ändå se det från någon positiv sida så var det en fördel att färgen hamnade väldigt nära golvbrunnen och därför lättare att skölja bort.
 
Sen hände det en grej som har tagit mycket tid och energi, telefonsamtal, samtal, känslor, sorg, oro....jag har dock tappert återgått till målandet i vardagsrummet som såg ut såhär då jag startade.
 
 
Och nu innan jag satte mig ner här vid datorn ser det ut så här.
 
 
Fick sms från mina vänner som saknade mig på juntan och jag kunde bara hälsa att livet kom emellan och att jag därför glömde.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0