Barnbarn, dockvagn, tak, kläder och lite städ

 Jörgen och Mikael drog upp till Ammarnäs igår och med sig på släp hade de innertaket. Vi fick dessutom leverans från Guldstadens frakt av vår väggpanel som vi väntat på så nu tar bygget fart igen.
 
 
Jag har varit ner till stan och shoppat lite till de små och till Pontus som fick sig ett par badtofflor eller vad de nu heter. (De vita uppe i högra hörnet på bilden här under).
 
Hittade så cola jeans till lillan med katter på knäna.
 
 
"Ditta Aika itta" Titta Annica ficka betyder det.
 
 
Lillkille fick också lite kläder. En cool robot T-shirt, shorts och skor.
 
 
Vi fikade mellis på stan. Kebab till sonen, ostfralla och festis till de små. Sen plockade vi upp Emma och åkte vidare.
 
 
Hittade två dockvagnar på köp och sälj till barnbarnet Rue, de hämtade vi upp 15.30 bredvid farmor Britt, som vi då passade på att säga hej till.
 
 
På tal om barnbarn så kommer ett till i september, säg hej till den här tösabiten.
 
 
Rue blir storasyster i september och jag får vara farmor till två och mormor till två. :)
 
Annars så håller jag på med vårstädning av altanen då jag hinner.
 
Kram.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0