Höst, födelsedag och förkylningar.

Det är så härligt friskt och vackert ute nu då lövträden skiftar i alla brungula och rödoranga toner, jag älskar hösten.
Idag är det pappas födelsedag och om han fått leva hade vi firat hans åttioettårsdag.
Jag och lillan som är hemma från förskolan på grund utav förkylning har varit och tänt ett ljus för min pappa.
Vi tog också bort sommarblommorna.
 
 
 
Ska strax skjutsa sonen till skolan då han har sovit dåligt inatt (och även jag då..) så bad han om sovmorgon tills de riktiga lektionerna börjar. Han har skoldag från halv nio till två eller till tre på dagarna, men vissa timmar är fyllda med arbetspass där man kan lärarlöst studera det man ligger efter med.
Så idag tog Pontus ledigt från sitt arbetspass.
Höstförkylningarna har gjort intåg i olika grad hos oss, även jag är lite snorig men i övrigt pigg och lillan nyser och snorar så hon inte kan vara på förskolan. 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0