Fokus på glädje

Kämpar på med att välja hur jag ser på saker och jobbar med mig själv att fokusera på glädjestunderna.
 
Har gått bättre med kosten nu ett tag och häromdagen gjorde jag ett gott recept med köttfärs och tomatsallad med egenodlade tomater.
 
 
Fyndat vinteroveraller till båda småttingarna från köp & säljsidor på Facebook. Idag dök det upp en WiggleKart och jag bestämde mig för att en sån behövs här hemma till mina barnbarn och lånisar.
 
 
 
Förväntansfulla småttingar väntade tålmodigt medans jag monterade ihop den och sen var aftonen räddad.
 
 
I går var det valdagen, jag röstade inte då för jag har förtidsröstat för länge sedan. Glad att SD inte gick framåt lika mycket som de önskat, men skrämmande att de ökar är det ändå.
 
Den här bilden säger allt för mig..
 
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0