Jag blir den jag inte vill vara då inga rutiner följs

Den första snön kom idag eller faktiskt redan igår kvällst, ingen snö som kommer att lägga sig och stanna kvar, men likafullt den första snön.
 
 
Kändes lite spännande imorse att åka iväg på sommardäck, men det var inte halkigt någonstans och gick bra.
 
Vi är inne på tredje dagen den här veckan, tredje dagen som några barn inte kommer sig upp och iväg till skolan. Det påverkar hela vår familj just nu, men förmodligen mig mest negativt?
Jag har inte många timmar över per vecka som jag ensamt kan styra över för att planera in möten, städning, renbäddning, avfrostning av frys mm på.
Alla mina måsten skjuts framåt hela tiden och idag såg det ut som om jag äntligen skulle få nyttja mina tre håltimmar till det jag planerat, men icket.
Tyvärr har det sett ut så hela hösten och till slut tappar jag mitt humör och blir häxan surtant. Avskyr mig själv då jag får noll tålamod gapar och skriker och inte klarar av att bli stressad.
 
Små barn - små bekymmer, stora barn - stora bekymmer. Ligger mycket i det. 
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0