Tillökning i familjen

Nu är alla förberedelser och utredningar klara och jag kan berätta att jag blir farmor igen.
Mikael och Maria har blivit godkända som familjehem och lilltjej som bor hos mig kommer att flytta in till dem nästa fredag.
Tills dess så träffar lillan Mikael och Maria ganska ofta för att bli trygg med allt vad en flytt innebär vilket går jättebra, inga tårar eller ledsamheter utan bara en glad tjej.
Min säng säger hon glatt när hon är hos sin nya familj.:)
 
 
Storebror blir kvar hos oss, det är därför jag pausar mitt jouruppdrag i ett halvår så vi kan bo ihop oss ordentligt.
 
Vi kommer att göra ett eget rum till lillkille på övervåningen i lilla hallen. Det blir inte så stort men en säng, en byrå och en liten skrivbordsyta kommer att rymmas.
 
Blir en sväng till IKEA innan jul eller så beställer jag hemleverans. Så roligt att planera och fixa.
 
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0