Gisses vad oro kan ställa till det med!

Valborgsnatten innehöll korvgrillning, familj, glädje och besvikelse som mynnade ut i dåligt med sömn. Har tvättat och stökat undan disk och måsten för att vårt hem ska funka ifall att vi får oväntat besök eller så...
 
 
Söndag afton hämtade jag upp Lisa i Fahlmark då hon kom hem från USA. Hjälpte henne att handla färskvaror då hennes kort var tappat och spärrat.
 

Måndag innehöll en dag av många känslor hos många av oss, men mest hos den som inte klarade teoriprovet!
Jobbigt!
Vi blev "dejobbigaföräldrarnasomfattaringenting" då känslorna skulle ut, men det kan jag ta!
 
Vad är mitt ansvar? Vad är ditt?  Den med dålig självinsikt hävdar att det var mitt fel!
 
Kram.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0