Shuffla

Nu är jag hemma och har mestadels vilat mig idag då jag känner mig lite smittad av influensan, inget som har brutit ut ordentligt ännu och jag hoppas att jag slipper.
Pontus är inne på sin åttonde dag liksom Johanna och småttingarna, ingen trevlig influensa!
 
Små barn är ändå otroliga på att hålla ångan uppe trots sjukdom och i lördags dansade de till Samir och Viktors Shuffla innan det blev dags att gå isäng.
 
 
När barnen somnat så dukade vi upp lite gott till oss vuxna.
 
 
Vi åkte en sväng till IKEA för lunch och köksplanering på söndagen. Medan Erik och Johanna planerade sitt kök lekte jag med barnen.
Först roade vi oss i restaurangen.
 
 
Sen gick vi vidare till barnavdelningen och provade möbler och leksaker.
 

Jag har haft det underbart på min weekend! En härlig blandning av lek, shopping och mys.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0