Rocka loss på allt!!

Idag har vi en viktig dag att hylla genom att "Rocka våra sockor"! Jag gillar att vi hyllar att vi är olika och jag stödjer att vi alla har lika värde oavsett....
 

Alla och många behöver stöd i sin vardag........
....ibland är det psykisk ohälsa, alkoholism, npf diagnos, skiljsmässobarn, downs syndrom, cancer, rasism, krig, fattigdom.......
 
Jag är månadsgivare för världens barn, jag är jourhem och kämpar för alla barns rätt att vara dem de är, jag stödjer cancerfonden och jag är inte rasist!
 
Men jag har inte rockat sockorna idag! Eller i och för sig har jag nog det då jag bär en trång väl nernött svart socka på ena foten och en mjuk nyare svart socka på den andra foten. Hatar hur den ena skaver...
 
Suttit i grupp med mina fantastiska kollegor och mest lyssnat på fina medarbetares livsresa...
 
Jag avskyr då jag inte orkar ha ett lugn inombords och jag skäms nästan då jag ser responsen från skolan då jag argmailade...
 

Men förlåt för kommande svordomar!? Helvetes i satan vad det ger resultat då jag går loss på "rätt" person!!
 
Får feedback från skolan på alla plan där de kanske darrar, men lyssnar....fast jag skäms då jag skriker och tar plats!
 
 
Fast i slutändan skriker jag för mina barns rätt och att MIN kamp för att mina barn ska få rätt hjälp i sin skola och i sitt liv...
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0